חושות, חדרים וקאמפים מומלצים בסיני - דהב

דהב היא עיירה קטנה וקסומה השוכנת בחצי הדרך בין נואיבה לשארם א-שייח' על חוף הים. השם 'דהב'מתייחס לזהב בעברית, ובתקופת השליטה הישראלית בסיני הוקם במקום יישוב ישראלי בשם 'די זהב'. העיירה מהווה מרכז כלכלי מצרי חשוב, והרבה עובדים מצרים מגיעים אליה בעונת הקיץ, העונה התיירותית העיקרית. דהב היא מוקד גדול לצלילה, ואתרי הצלילה באזור הוא מועדף במיוחד בין צוללנים מרחבי העולם.
לצד זאת, העיירה מציעה גם פעילות תרבותית עשירה וחיי לילה. צעירים מקהיר יצרו תרבות משלהם במקום, עם מסעדות, בתי קפה, ברים וחנויות שונות. הטיילת המרכזית מציעה אווירה צבעונית והמון אפשרויות לבילוי. כמו כן, ישנו שוק המציע מוצרים מקומיים, מזכרות ויצירות בעבודת יד. דהב היא מרחק של שעתיים נסיעה מהגבול בין אילת לטאבה, והיא גוררת אליה המוני תיירים מרחבי העולם, לא רק בגלל הצלילה אלא גם בגלל האווירה המיוחדת. היישוב מזכיר את עיירות הנופש של שנות השמונים, עם בתי קפה, מסעדות וחנויות מזכרות.

עשרת הקאמפים המומלצים בדהב לפי חוות דעת

דולפין קאמפ (Dolphin Camp)
דולפין קאמפ
חדרים עם מזגן
חדרים וחושות על המים
חדרים עם שירותים ומקלחת

מחנה דולפין הוא מקום מושלם לחוות את יופיו של הים האדום והטבע הסובב אותו. ממוקם על חופי דהב, מחנה פשוט, נעים וידידותי זה בסגנון בדואי מציע חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. משנורקלינג במים הצלולים ועד ליופיו של המדבר הסמוך, המחנה מגיע עם חדרי אירוח נוחים וצוות ידידותי

לחצו כאן למידע נוסף והזמנה

בישבישי קאמפ (Bishbishi Camp)
בישבישי קאמפ
חדרים עם מזגן
חדרים וחושות על המים
חדרים עם שירותים ומקלחת

ברוכים הבאים לבישבישי קאמפ - הבית שלך הרחק מהבית. חוף פרטי ונופים מדהימים של הים האדום.

לחצו כאן למידע נוסף והזמנה

לעוד קאמפים ומלונות מומלצים היכנסו עכשיו לחושות